könyv
Eredeti ár: 5990 Ft
Szállítás: 2-3 munkanap
Kiadó: Reklámtörténet Könyvek
Megjelenés éve: 2025
A szerencse csupán egy hétbetűs szó az üzleti körökben. Nem esik róla említés a céges taggyűléseken, nem szerepel az éves jelentésekben. Nem bukkan fel tanulmányokban, nem képezi workshopok anyagát, nem találkozni vele önéletrajzokban. Pedig a szerencse minden sikertörténetben – és minden kudarcban – szerepet játszik. Andy Nairn, a világ egyik vezető márkastratégája felidézi, mi köze volt egy kutyának a tépőzár feltalálásához, hogyan inspirálta a kis hableány az Amazon egyik híres kampányát, milyen körülmények között született meg Michael Jackson legnépszerűbb albuma, a Thriller. És ami még fontosabb: hogyan tudjuk észrevenni és felhasználni a szerencse által nyújtott előnyöket a márkaépítésben. Érdekes, izgalmas, tanulságos történetei és esettanulmányai új megvilágításba helyezik a szerencse helyét és szerepét mindannyiunk számára – az üzleti és a való életben egyaránt. ..
SZAKKÖNYV KÖZGAZD. ÉS JOGI Reklámtörténet Könyvek
Formátum | könyv |
Kiadó | Reklámtörténet Könyvek |
Év | 2025 |
Katalógusszám (ISBN) | 9786158107952 |
Online ár | 5390 Ft |
Eredeti ár | |
Online kedvezmény | 11% |
Szállítás | 2-3 munkanap |
... | ... |